Rozliczanie PIT w Nowym Sączu

Rozlicznie PIT

Rozliczenie PIT za 2020

Świadczymy usługi rozliczenia PIT. Przygotowujemy i wysyłamy do Urzędu Skarbowego zeznanie roczne osób fizycznych z dochodów z pracy i umowy zlecenie. Usługa dotyczy całościowego rozliczenia podatku (PIT 37, PIT 36, PIT 36L, PIT 38, PIT/ZG) wraz z ulgami:

• indywidualnie,
  • z dzieckiem,
  • z małżonkiem
  • dla osób do 26 roku życia
  • dla osób prowadzących działalność gospodarczą
  • dla osób pracujących za granicą (z dochodów osiągniętych za granicą)

Rozliczenie ulg dotyczy m. in. ulgi termomodernizacyjnej, darowizn, ulgi na dzieci, leków i innych.

Cena za przygotowanie rozliczenia PIT

w zależności od kilku kwestii koszt usługi przygotowania deklaracji rocznej wynosi

30-50 zł

Przygotowanie zeznania rocznego PIT

Nasze biuro w Nowym Sączu przygotowuje dla klientów indywidualnych rozliczenie PIT (roczne zeznanie podatkowe). W ramach usługi możemy również wysłać zeznanie w imieniu klienta (e-PIT).

Rozliczanie PIT z dzieckiem

Zeznanie roczne dla osób samotnie wychowujących dziecko, które kontynuuje naukę. Ten rodzaj rozliczenia obowiązuje do 25 roku życia dziecka lub jeśli otrzymuje rentę socjalną lub zasiłek pielęgnacyjny (wtedy obowiązuje bez względu na wiek dziecka). Jest preferencyjny – działa analogicznie jak w przypadku rozliczania dochodów wspólnie z małżonkiem co w praktyce obniża podatek dochodowy do zapłaty.

Rozliczenie PIT z małżonkiem

W niektórych przypadkach umożliwia zmniejszenie podatku dochodowego w wyniku podzielenia dochodów na 2 małżonków a dodatkowo daje możliwość stosowania ulg związanych z wychowywaniem dzieci (np. ulga prorodzinna) czy innych (darowizny). Wygodna forma, jeśli zależy Ci oszczędności czasu w sytuacji, gdy Twoja rodzina objęta jest ulgami podatkowymi.

Rozliczenie PIT dla osób indywidualnych

Dla osób fizycznych, uzyskujących dochody z umowy o pracę, renty, emerytury i umów zlecenie. Dobre rozwiązanie, jeśli nie chcesz tracić czasu na przygotowanie dokumentów.

Rozliczanie PIT osób do 26 roku życia

Osoby do 26 roku życia które uzyskują dochody do 85 000 zł uzyskują zwolnienie i nie muszą płacić podatku dochodowego, ale nadal mają obowiązek złożenia deklaracji PIT. Pomagamy w przygotowaniu tego zeznania i przesłaniu go do Urzędu Skarbowego.

Rozliczenie PIT dla osób prowadzących działalność gospodarczą

Nie musisz być klientem naszego biura rachunkowego, aby skorzystać z tej usługi. Osoby prowadzące firmę rozliczają się na formularzach PIT 28, PIT 36, PIT 36L i zwykle są objęte podatkiem od 17% do 32%. Przygotowujemy deklaracje dla klientów, którzy rozliczają się na zasadach ogólnych oraz liniowo.

Rozliczanie PIT dla osób pracujących za granicą

Osoby pracujące za granicą (w Austrii, Wielkiej Brytanii, na Słowacji, w Niemczech, w Szwecji, w Norwegii) uzyskują dochody, które mogą być opodatkowane w 2 krajach. Nasze biuro rachunkowe pomaga rozliczyć dochody zagraniczne tak, aby podatek był właściwie odprowadzony, wraz z ulgami i uzyskaniem ewentualnego zwrotu podatku jeśli taka sytuacja występuje.